Gyro vant gull med Ragnarock for Netflix

Gyro vant gull med Netflix jobben i gårsdagens HSMAI-prisutdeling i kategorien Årets eventinspirasjon.

Her er teksten fra juryen:
Årets eventinspirasjon er et event der byrå og kunde sammen har hatt mot til å gå nye veier og evnet å snu en utfordrende korona-situasjon til en mulighet gjennom å ta i bruk nye verktøy, tenkt annerledes og laget et event til inspirasjon for andre. 

Gullvinneren er i en særklasse når det gjelder å kvantifisere effekten av eventet. De utviklet digitale løsninger som engasjerte og involverte svært mange mennesker i inn- og utland over lang tid. I tillegg jobbet vinneren kreativt med å lage et stort og spektakulært fysisk event i Oslo, midt under de strengeste corona-restriksjoner, som samtidig kunne oppleves digitalt av fans over hele verden. Mot til å tenke stort, involvering av grafittikunstner, mystiske budskap til kundens fans, et spektakulært show og strålende målbare resultater gjør at gullvinneren er Gyro med lanseringen av Netflix serien Ragnarok2. 

Og i dag slapp sponsor- og eventforeningen nominasjonene for årets prisutdeling der Gyro har klart flest nominasjoner:

Sponsor og eventforeningen- nominasjoner

Administrerende direktør i Gyro, Trine Richardsen sier følgende om de gode nyhetene

– Utrolig gøy for oss i Gyro og kundene våre som er nominert. Vi har virkelig jobbet hardt de siste to årene med å omstille oss, og synes nominasjonene er et godt bevis på det. Her er det mange nye formater, konsepter og løsninger som vi ikke hadde for kun kort tid siden. Alle nominasjonene er stas, men ekstra med 3 nominasjoner i kategorien Digitale events, der vi virkelig har drevet frem innovasjon i bransjen. Vi ser på nominasjonene som en stor seier i seg selv… og spiser kake i lunsjen i dag

Vil du bli en del av Gyro har du muligheten nå! De søker en rådgiver, les mer og søk her