Webinar – Markedsføringsledelse i urolige tider

I en tid preget av lite forutsigbarhet, står norske annonsører overfor strategiske valg som kan påvirke virksomheten i lang tid fremover. Kathinka Sommerseth, Konserndirektør i OBOS, og Ingrid Amundsen, Direktør i Coop Norge, deler sine unike erfaringer fra henholdsvis eiendom og retail.

Se webinaret her

OBOS navigerer gjennom et sterkt skiftende boligmarked, mens Coop Norge har nylig tatt ukonvensjonelle steg i valg av mediebyrå.

Med fokus på strategiske behov og operasjonell utførelse, dykker vi inn i hvordan interne markeds- og kommunikasjonsteam arbeider med byråpartnere for å overkomme bransjespesifikke utfordringer.

Få verdifull innsikt i:

  • Strategiske overveielser bak byråvalg
  • Erfaringer med å håndtere markedsendringer
  • Byråsamarbeid som en katalysator for forretningsvekst

Se webinaret her